wtorek, 23 kwietnia 2013

Rozdział 7 .

Tym razem bez dedykacji ;D      

* Niedziela , mecz z SSV * 

Mecz wygrany 6:0 , nie męczyliśmy się .
Kibice pytali się mnie dlaczego nie mam jeszcze menadżera , postanowiłem poszukać .
Dałem ogłoszenie , dużo osób przychodziło i dawało swoje CD . Bardzo spodobał mi się Jacek Szczęśniak.
Był młodym , ale obiecującym menadżerem postanowiłem dać mu szansę .

Gdy wszyscy się dowiedzieli , dostawałem oferty od klubów . Jednak zakochałem się w BVB <3
Teraz czekał nas mecz rewanżowy z Malagą , już w środę staniemy przed szansą półfinałów .
Ciężko trenujemy przed tym meczem .

* Środa *

Już po meczu , mamy półfinał .   
Borussia w dwie minuty grzebie Malagę ! Cud w Dortmundzie . !
Wygraliśmy 3:2 .

Teraz czekaliśmy na losowanie i pojechaliśmy do domu .
Dziewczyny przegotowały dla nas kolację .
Po kolacji , poszliśmy do kina , wypiliśmy lampkę wina , w kinie Damian zasnął .
Było świetnie . Po kinie , poszliśmy na spacer . Tak szliśmy i szliśmy i nagle ktoś wyrwał torebkę Kindze .
Kuba pobiegł za nim , oczywiście go dogonił , chciał go już bić , ale zobaczył , że zna tego człowieka .

- Marek ? A co ty tu robisz ? - zapytał .
Marek był kolegą ze studiów Kuby .
- Nie , nie wiedziałem , że to twoja dziewczyna .
- Coś ty ze sobą zrobił ? Kradniesz ?
- Niestety ...
- Zrób coś z tym .
- Nie mam pieniędzy .
- Dam Ci te 2 tysiące , znajdź sobie pracę . Byłeś moim przyjacielem , ktoś musi o ciebie zadbać .
- Dziękuje . Kuba jesteś wielki ! ;3
- Wiem , wiem , że Kuba jest wielki . - wtrąciła Kinga .
- Nie przesadzajcie .
- My ?
- Tak wy .
- My nie przesadzamy .
- No nie wcale .
- No nie .
- No okay . Chodźmy .
- Spoko .

Następnego dnia czekaliśmy na losowanie LM , wpadliśmy na Real Madryt .  Według mnie to chyba dobrze , ale wygrać , mam nadzieję , że wygramy i wejdziemy do finału , pierwszy mecz na Signal Induna Park .


Siemka , sorki , że taki krótki , ale chodzi o to , że czekam na ten mecz LM i po nim , napiszę kolejny rozdział . :)    Jesteś ? Skomentuj ? Motywuje to do pisania ;d 

2 komentarze:

  1. Świetny życzę weny i dużo zdeterminowania w dalszej pracy ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. super ;) pisz następny ;p
    zapraszam tu : www.kolorowezycie14.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń