środa, 10 kwietnia 2013

Rodział 4

<Wykąpałem się i poszedłem spać , było już późno . >

* 2 tygodnie później *  

Wszyscy byli szczęśliwi , Damian zaliczył pierwszy występ w Dortmundzie , był bardzo udany . Solidnie pokazywał się na obronie . Na meczu był selekcjoner Reprezentacji Waldemar Fornalik . Chłopacy znaleźli swoje miłości , oprócz Piszczka , cały czas coś go gryzło ...      Po treningu przyszliśmy do swojego pokoju i rozmawialiśmy ...
- Łukasz , co ty taki przybity ? - zapytał Kuba
- A no wiesz , zakochałem się w tej Klaudii , ale wydaje mi się , że ja się jej nie podobam .
- Wiesz ... Ola mówiła Mi , że bardzo Cię lubi i , że jej się podobasz , zapytaj ją , zgodzi się . - powiedziałem .
- Zgodzi , zgodzi ! - popierał Lewy
- No wiecie co ? Spróbuję . Dzięki . Jutro pewnie dostaniemy powołania , na zgrupowanie . Jeśli wygramy te dwa mecze z San Marino i drugi z Anglią dostaniemy się na mundial !
- No , szkoda , że Damian nie zagra , ale może dostanie powołanie , zobaczymy .
Nagle wszedł trener .
- To wasze powołania ... - powiedział
- Jak to 4 listy ?! Damian też jedzie ?
- Tak . - odpowiedział uśmiechając się Jurgen .
- Jestem najszczęśliwszym człowiekiem na świecie ! - krzyknąłem .
- Haha , zobaczymy co pokażesz w reprezentacji . - powiedział Lewy .
- Ok , chłopacy ja spadam , pójdę po Klaudię i spróbuję . Siema .  - powiedział Łukasz
- No Cześć , powodzenia .  -  powiedział Kuba

* Piszczek * 

- Hej Klaudia , przejdziemy się gdzieś , może na lody ?
- Tak jasne , poczekaj tylko się ubiorę wejdź .
- Bardzo ładny dom . - powiedziałem
- Dziękuje , same wszystko wypierałyśmy .
- Ależ nie ma za co , naprawdę mi się podoba .
- Spoko  , to usiądź na kanapie i poczekaj .  Co założyć ?
- To w czym będziesz się czuła najlepiej . I tak będziesz tak samo piękna .
- Okey .Słodziak .
- A gdzie dziewczyny ?
- Ola ma zmianę w hotelu , Kinga poszła na zakupy , a Daria wyszła gdzieś do Roberta .
- No to kolejną parę mamy .
- Tak , tylko my zostaliśmy .
- Wiesz tak myślałem . Bardzo Mi się podobasz , zakochałem się w tobie .
- Och Łukasz , czekałam aż zrobisz pierwszy krok . Czuję to samo !
- To chcesz ze mną być ? - zapytał .
- Tak chcę i przytuliła go i ucałowała mocno .
- Ok , może zostaniemy w domu ? Obejrzymy jakiś film ?
- Jasne .
- No właśnie nie .
- Wow , to Fifa 13 ?
- Tak .
- To ty grasz ?
- Wszystkie gramy , czasem sobie pogramy w to dla umilenia czasu .
- To może teraz zagramy .
- Ok . Ale wygrany dostaje buziaka od przegranego , a i przegrany robi kolację .
- Dobrze .
Bardzo dobrze nam się grało .  Łukasz przegrał z Klaudią .
- Oo zgon . !    To masz tu całusa . A jutro zrobię kolację  , tylko trzeba pozbyć się z domu dziewczyn .
- Hehe , dobrze .
- To będzie nasze ostatnie spotkanie , bo pojutrze lecimy do Polski na miesiąc . Zgrupownie .
- Och , szkoda , a możemy lecieć z wami ? Napewno dziewczyny też będą chciały . Spotkamy się z rodzicami i wgl , napewno się ucieszą .
- Ok , chłopacy się napewno zgodzą  , teraz lecę Papa skarbie , do jutra ;*
- Papa .

* Wieczór *

Wszyscy już po kąpieli i po śniadaniu , idziemy na jakiś film .

Był ciekawy . Teraz idziemy spać .

* Następnego dnia * 

Rano wstaliśmy i mieliśmy wolne , więc poszliśmy na śniadanie , a potem do dziewczyn .

Tak jak Łukasz obiecał , wieczorem zrobił dla Klaudii kolację , było romantycznie tańczyli , później chyba każdy wie co się stało ... :)

* Wylot samolotu *

Wszyscy pojechali na lotnisko , oprócz Oli i Damiana , okazało się , że Damian bił się z kimś , ponieważ , był w klubie , a ktoś podrywał Olę . Przylecą jutro .
Reszta się martwiła , czy wszystko okey .
Dolecieli do Warszawy i rozeszli się do domów , a chłopcy poszli na stadion .
Dziewczyny mają przyjść jutro na trening , otwarty tylko dla rodziny piłkarzy . Dziewczyny bardzo się cieszył , że brono ich za " rodziny piłkarzy " .

Trochę krótkie , ale to nic . xD 

2 komentarze: